شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
تصاویر/ مراسم دعای توسل در مسجد جمکران

حوزه/ امشب همزمان با اقامه نماز مغرب وعشا دعای توسل در مساجد وبقاع متبرکه استان تهران برای پیروزی جبهه مقاومت برگزار میشود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امشب همزمان با اقامه نماز مغرب وعشا دعای توسل در مساجد وبقاع متبرکه استان برای پیروزی جبهه مقاومت برگزار می شود.

حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به ادامه وحشیگری های رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار مردم بیگناه و بی دفاع بوسیله بمب‌های اهدایی آمریکایی گفت: مردم ایران اسلامی امشب در مساجد برای نابودی این جنایتکاران و پیروزی ملت‌های مقاوم لبنان و فلسطین دست به دعا بر خواهند داشت.

حجت الاسلام محمودی افزود: در پی استمرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی اسرائیل با حمایت اربابان آمریکایی او تجمع مردمی به منظور دعا برای پیروزی جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین امشب همزمان با اقامه نماز مغرب وعشا در مساجد بقاع متبرکه کشور برگزار می‌شود و مردم انقلابی استان تهران همگام با ملت بزرگ ایران برای پیروزی نهایی مقاومت بر اسرائیل جلاد و کودک کش و سلامتی رهبران مقاومت با قرائت دعای توسل دست به دعا بر خواهند داشت و به تبیین زوایای این جنایات خواهند پرداخت.

وی با خاطر نشان کردن ضرورت اقدامات جدی در حوزه دیپلماسی و انتقام سخت توسط رزمندگان مقاومت دعا را از مهمترین وسائل نجات و پیروزی ذکر کرد و پیروزی مقاومت و نابودی رژیم وحشی اسرائیل را از وعده های حتمی دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha